about the announcement...

pam

Banned
well, the problem is not where to find the roms, the problem is how to make them work! which emu to choose, if its working and how to make it works! These r the problems, even the city's bucher could have roms, working or fake...
By the way, what about MAME's not working roms? For examble, the best games DECATHLETE, RAIDEN 2 cannot be played (and many others, I wonder why exist in mame's list). Is any other working emu for these 2 perfect games?
Thanks.

Mourgos

Koita an exeis arketa grigoro ipologisti to Mame theoreitai kai einai to kalitero.Tora polla paixnidia poy den paizei to mame exo akousei ,an kai den to exo dokimasei prosopika ,pos ta paizei ikanopoiitika to Kawaks .An afta ta paixnidia ipostirizontai apo ayto den xero(basika oute pou ta exo dei ayta ta dio) alla pigaine stin homepage tou kai des tin lista simbatotitas.Na xaseis tipota den exeis.Pantos einai periergo na einai ta paixnidia stin lista tou Mame kai na min paizoun.Mipos den exeis ta pragmatika arxeia?An exeis xrono mporeis na psaxeis kai kamia hack-arismeni ekdosi tou mame pou na ta ipostirizei.

Ayta ta oliga.An kai den einai katatopistika,giati an perimeneis na xero dio apo ta ekotodades diathesima paixnidia einai san na psaxneis psilo st'axira,tha sou dosoun mia kateythinsi pou na psaxeis.An thes pes(sta agglika na katalabainoun kai oi ipoloipoi) ti akrivos exeis dokimasei,ti den douleuei kai ti bgazei bas kai boresoume na ginoume pio xrisimoi,giati to minima sou den epexigei ti akribos thes na kaneis kai pou kollas...

pam

Banned
sorry alla...ti arlumbes itan afta pou egrapses?...Ap afta pou eipes katalava oti den exeis idea ti einai to MAME (kai profanws poli perissotero den tha prepei na ksereis pws na to dulepseis), einai loipon asteio na milas me genikotites kai theories kai na mu kaneis kai ipodeikseis(kai na les oti..."mipws den exw ta katallila arxeia")
apo kei kai pera exw aftes tis paratiriseis gia sena:
Den exei kammia simasia an exw grigoro 'i argo ipologisti gia to mame. Elaxista einai ta games pou apaitun grigoro epeksergasti(an afto ennoouses) Ektos an milas gia multi (kailera).
An den exeis dokimasei kati proswpika opws les, kalo einai na mi kaneis to professora. :)
Einai polles oi roms pou einai sti lista tou mame alla den einai playable (yet) Profanws i omada tou mame elpizei kapoios na vrethei na ta emularei.
Pou na vrw xakarismeni ekdosi? dil.exw dokimasei kana-dio alla den exei diafora(itan kiriws gia ta metal slug 4,5)
Vasika de zitisa"katefthinseis"gia to pou tha psaksw..katefthinseis dinei kai i giagia mu :) egw gia sigkekrimena rwtisa.
Ma sta agglika egrapsa to topic mu, sta greeklish mu apantises esi.
Oso gia to ti [/B]akrivws [/B] thelw, ma egrapsa akrivws afto pou thelw, pio akrivws de ginetai!..
Afta kai alpizw na mi nevriases! :)

Mourgos

Ap afta pou eipes katalava oti den exeis idea ti einai to MAME (kai profanws poli perissotero den tha prepei na ksereis pws na to dulepseis), einai loipon asteio na milas me genikotites kai theories kai na mu kaneis kai ipodeikseis

I've been using mame for two years now,so if you don't know don't talk and much more don't insult.You wanted to know how to play the roms?Open the rom directory and place the roms there.There ,satisfied now?You have sth more than a "THEORY".If that's your problem I'm not the irrelevant here...if it's not ,it still isn't my problem if you can't tell "EXACTLY" what the problem is.

Den exei kammia simasia an exw grigoro 'i argo ipologisti gia to mame. Elaxista einai ta games pou apaitun grigoro epeksergasti(an afto ennoouses)

That's exactly what I meant.And they are not that few...

An den exeis dokimasei kati proswpika opws les, kalo einai na mi kaneis to professora. smile.gif

Do you have an understanding problem or sth?If I wanted to play the "PROFESSOR" I wouldn't have mentioned that at all...I just suggested to look into sth different.If you don't care to do so it's your problem,don't expect someone else ,especially me,to do it for you.Maybe your grandma can do it for you.

Einai polles oi roms pou einai sti lista tou mame alla den einai playable (yet) Profanws i omada tou mame elpizei kapoios na vrethei na ta emularei.

And you expect me to know every game that is not fully playable ?It was nothing but reasonable to assume that when you mention that they belong to the mame list you mean the playable list...As for where to find hacked versions,a 5 minute search in google is enough.If the games are not supported by any emulator at all,a 10 minute google search is enough to find out as well.Or is that too difficult as well?

And if you think that "how I make "A rom work" is as exact as it gets,forgive my blindness...Except if you expected me to say "Double-click on the emulator and open the rom".

Kai an den thes na me nevriazeis ,na kratas to ifaki gia ekei pou se pairnei.Den pigame kai mazi fadaroi.

pam

Banned
hey, just a moment μούργο, I talked to u with friendly mood and also tried teach u but if u dont want learn then its your problem.Its not insult if i understand that u have not much idea about MAME (i use mame many years and its very funny trying tell me where to put the game's rom...That wasnot my question) Δε νομιζω να προσβληθηκες μουργο μου, αφενος γιατι δεν ειναι προσβολη εαν δε γνωριζεις κατι, ανθρωπινο ειναι, αφετερου ηταν στα ελληνικα, ετσι κανεις δε καταλαβε τιποτα).
Aπο κει και περα:
I said EXACKLY what my problem is, but since u cant get it, heres again:I want play the best games DECATHLETE, RAIDEN 2 in my pc, through mame or through any other working emu..Simple :rolleyes:
Mame's games dont require fast pc.
Never asked something personally from u, i asked only from familiar people and people who can help. Theories and ...suggesting links can anyone give, its the easiest thing of the world.
Hacking mame's versions, in fact, gives nothing special more.
To υφακι το εχεις εσυ, εγω θελω να κανω τη δουλεια μου κι εσυ πας να μου κανεις το ξυπνιο, δε κοιτας την ασχετοσυνη σου λεω γω..Εγω ηθελα να σου μιλησω φιλικα, αφου δε γουσταρεις ξεφορτωσουμε, δε θελω αλλη ενοχληση απο σενα, απλα διοτι ΕΣΕΝΑ δε σε παιρνει.
All the other things u said have nothing to do with our point and r rubbish.

Ok? Ela mpravo axetidi... :D

belmont

Well it is just a real Greek conversation about MAME.

My friends please write in English only...